Lantliv inredning

Här kan du få inspiration med allt från tyger,smycken,väskor,kläder och mycket mer...

Nu är det vår!

Publicerad 2011-04-20 15:50:30 i Allmänt

Hej alla glada. Vill visa lite fler bilder från butiken som den ser ut just nu. Nästa vecka kan det se helt annorlunda ut, allt efter vad vi känner.


Så här ser det ut i vår entré just nu. Härliga stora kuddar 60 x 60 cm från Bruka 199 kr exkl innerkudde. Fina fårskinn från Djura 1295 kr. Så här tänker jag mig min altan i sommar...


Kommentarer

Postat av: Vivan

Publicerad 2011-04-21 19:54:32

Jättefin butik och härliga bilder, jag kommer och hälsar på nästa gång jag kommer till Leksand.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lantliv, Gunilla Nielsen

Lantliv inredning är en butik på ca 200 m2 i centrala Leksand kända för vårt breda sortiment. Vi är en lifestyle butik med inredning, tyger, möbler, lampor, kläder, sjalar och smycken. Ni kan även handla via vår nätbutik. Vi syr upp gardiner och kuddar på beställning. I bloggen ska vi försöka uppdatera bilder från butiken samt visa andra förhoppningsvis inspirerande miljöer etc.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela