Lantliv inredning

Här kan du få inspiration med allt från tyger,smycken,väskor,kläder och mycket mer...

Pojkrum

Publicerad 2011-09-21 17:40:56 i Allmänt

God kväll!

I dag slutade jag tidigt och har passat på och städa i mina pojkars rum. Det hör inte till vanligheterna att det är så här välstädat så det måste dokumenteras. Tyvärr hade jag bara min iphone så bilderna är inte de bästa.





Nu ska jag fortsätta och greja här hemma för Pralin kommer i morgon och ska göra ett litet hemma hos reportage hos oss. Ska bli spännande och se hur det blir...

Idag har det kommit in jätte mycket nytt bla från Greengate. Maria har fixat och gjort fint i den avdelningen som numera går i lila och beige. Den lila färgen känns lite nytt för Greengate och är jättefint! Lägger in bilder på det imorgon.

Vi ses!

Gunilla & Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lantliv, Gunilla Nielsen

Lantliv inredning är en butik på ca 200 m2 i centrala Leksand kända för vårt breda sortiment. Vi är en lifestyle butik med inredning, tyger, möbler, lampor, kläder, sjalar och smycken. Ni kan även handla via vår nätbutik. Vi syr upp gardiner och kuddar på beställning. I bloggen ska vi försöka uppdatera bilder från butiken samt visa andra förhoppningsvis inspirerande miljöer etc.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela